טיפים לתזונה נכונה בחורף

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

הנה כמה טיפים לשמירה על חום גופך במהלך החורף.

-אל תדלגו על ארוחות, במיוחד על ארוחת בוקר.

-וודא שאתה מקבל מספיק ויטמין D – זה חשוב למערכת חיסונית בריאה.

-שמור על לחות, אך אל תגזים עם נוזלים מכיוון שהם עלולים לגרום לך להרגיש צמא מדי.

-הימנע מאלכוהול וקפה מכיוון שהם מייבשים את הגוף שלך ומורידים את יכולתו לסנתז ויטמין D.

-התרחק ממזונות מעובדים או כאלה החסרים חומרים מזינים כגון סוכר מזוקק, לחמים לבנים ומאפים.

העצה שלי היא להימנע מתבשיל בשר אדום כבד בחודשי החורף, אלא אם כן אתה מעוניין במנה מחממת ועתירת קלוריות. כלול במקום מזונות כמו עדשים, קינואה וסלק.

על מנת לשמור על בריאות גופנו בתקופת החורף, חשוב לצרוך מזונות עם הרבה ויטמינים ומינרלים. אבל רובנו לא יודעים מה הם המאכלים האלה. הנה כמה פריטי מזון שקל למצוא שיעזרו לך לשמור על חום גופך:

דוגמאות:

– סלק – יש בהם ויטמין A אשר מחזק את המערכת החיסונית על ידי הגנה מפני מחלות וזיהומים. זה גם עוזר בשמירה על גוון עור בריא.

– ברוקולי – זהו מקור טוב לויטמין C המסייע במלחמה בזיהומים ובחיזוק מערכת החיסון על ידי מניעת התפתחות או מחלות.

החורף הוא זמן פופולרי עבור רוב האנשים להתחיל לעשות דיאטה ולהיכנס לכושר. הימים קצרים, מזג האוויר קר ואתם מוצאים את עצמכם אוכלים יותר אוכל.

אתה רוצה לעלות קצת במשקל במהלך החורף כי קל יותר לרדת אותו במהלך חודשי הקיץ. אבל אתה לא רוצה שחילוף החומרים שלך יאט בגלל זה, אז מה אתה אוכל?

תזונה נכונה צריכה להיות תמיד עשירה בשומן וחלבון ודלה בפחמימות. אם לאדם יש נטייה להשמנה, עליו לדאוג למזונות עתירי הקלוריות שלו כמו גלידה, עוגיות ועוגות על ידי שמירתם לאירועים מיוחדים בלבד.

החורף הוא זמן למאכלים חמים שלא ניתן למצוא בקיץ. עם זאת, חשוב להכין את הגוף למזג האוויר הקר ולא להגזים בכלום.

עונת החורף היא תקופה שבה אנשים אוכלים בדרך כלל מזונות עשירים בחלבון כמו בשר ועוף. סוגי מזונות אלו עשירים גם בקלוריות ושומנים ולכן חשוב לשמור על מנות קטנות יחסית. אפשרויות מזון מומלצות נוספות הן סלט עם שמן זית וחומץ רוטב, פירות יער, אגוזים, חלב, יוגורט וחטיפי דגנים מועשרים.

החורף הוא עונת השוקולד והמשקאות החמים. אבל הרבה אנשים טועים בתזונה שלהם במהלך תקופה זו, מה שמחמיר את הבריאות שלהם. מאמר זה יפרט כמה טיפים לתזונה נכונה לחורף כדי לשמור על הגוף שלך בריא וחזק.

הכנה נכונה של הארוחות שלך בחורף יכולה להיות מסובכת, במיוחד אם אתה גר באזור שיש בו פחות אור שמש וטמפרטורות קרות יותר לאורך היום. עם זאת, ישנם מזונות וחומרים מזינים מסוימים שאתה צריך לתת עדיפות במהלך העונה הזו. מאמר זה ידגיש כמה מהרכיבים התזונתיים החשובים הללו לתזונת החורף שכדאי לכלול בארוחות או בחטיפים כדי להישאר בריאים במהלך החודשים הקרים שלפניכם!

אמנם לא ניתן למגר לחלוטין את מזג האוויר הקר ואת הצרכים התזונתיים השונים, אבל יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לוודא שיש לכם שגרה בריאה במהלך החורף.

החלק העיקרי בשגרת התזונה שלך צריך להיות מציאת מקורות טובים לחלבון. מקורות חלב דלי שומן וחלבונים רזים כמו הודו או סלמון הם אפשרויות מצוינות לכך. צמצום במזון מעובד יעזור גם במקרה זה.

הקפידו לשתות הרבה מים. שמירה על לחות תשמור על תפקוד הגוף שלך ברמות אופטימליות וזה יכול גם לעזור במצבי הרוח שלך כמו גם עם גוון העור שלך.

יונית שרון

יונית שרון

הבריאות שלך קשורה להרבה דברים מעניינים שקורים בחיים שלך, ולא כולם מוכנים לגלות, זו הסיבה שאני כאן, לתת לך את המידע החשוב בזמן הנכון.

תתכונני לגלות כמה דברים ולעבור לנקודה חדשה בחיים.

נקודה לרפואה

הבריאות שלך קשורה להרבה דברים מעניינים שקורים בחיים שלך, ולא כולם מוכנים לגלות, זו הסיבה שאני כאן, לתת לך את המידע החשוב בזמן הנכון.

תתכונני לגלות כמה דברים ולעבור לנקודה חדשה בחיים.

כתבות אחרונות